Cuma, Şubat 05, 2010

Bugün kimin maçı var Allah aşkına...

   Ben  bu takımı taraftar için sevdim ben bu takımı valerangadan sonra stad full olduğu için sevdim. Ben bu takımı erbakanın kupası sizin olsun dedikleri için sevdim Ben bu takımı arkadaşlarını polis almasın diye stadda protesto edenler için sevdim. Ben bu takımı rüzgara karşı dik durduğu için sevdim Ben bu takımı tribunde omuz omuzayı söylerken  gol için tafarelle omuz omuza mücadele edenler için sevdim. Ben bu takımı göğsüne döğme yapıp kendi takımına gol atınca sevinemeyenler için sevdim 
   
    Ben bu takım çok sevdim be abi..
 
   Bugün adı Beşiktaş olan sahibi kongre üyelerinin olduğu başkanı taraftarını dövdüren bi takımın maçı var . Bugün inönüde 'evimizde' siyah beyaz armamızı giyen bi takımın maçı var. Yarın adı beşiktaşdemiören olacak bi takımın maçı var.
   

Hiç yorum yok: