Perşembe, Ocak 07, 2010

Uygun Adım Marş


Beşiktaş’ın da Liverpool’a 8-0 yenildiği maçları hatırlatan Uygun, “Evet biz 5 yeriz, 7 yeriz ama 6 yemeyiz. Belki 7 yeriz, 9 yeriz ama 8 yemeyiz” dediğinde lafı yemiş sineye bi çizik atmıştık. Ne zamandır yazmak istiyorum ama doğru zaman mı hatırlatmak doğru mu karar veremezken içime uhde olan bu konunun yazmak için 3 ay bekledim ve artık dayanamdım 3 aydır adı sanı okunmayan tarihte herkesi küme düşürmesine rağmen Y.Vural iş bulurken B.uygunun Uygun adım marşla evine dönmesi derin ohhlarımı hatırtlatı. Bu arada şike maçlarında Fenersivaspor maçlarının tüm avrupa basınında geçerken bizim kalemi cüzdanından çıkartan basının yazmaması da ilginç anekdottu.Tüm İstanbul itfayesi birleşse söndüremeyeceği yangını Azizenin eteğinin rüzgarı söndürmeye yetmişti. Ayrıca ankaragücü ankaraspor denklemini çözen federasyonun fenersivaspor niye ayrım yaptığına anlamdım bence ikiside aynı mesele
Neyse biz uygun adıma devam edelim evet hoca büyük laf et ama büyük lokma yeme demişler ama kime neyse sende bir avuç fındık yersin artık
Unutma bizim bir Allahımız Birde Beşiktaşımız var

Hiç yorum yok: