Salı, Kasım 10, 2009

isyankar parkeler


Çoçukluğum Ankara kahvelerinde beşiktaşımızın maçını izlerken gol olunca boynuna sarılacağım, çak ortağım diyeceğim birinin hasretiyle geçti. Golümüzü ıslığımla sesizce değil tezahuratlarla kutlamak istedim Kalbimin orta yerinde olan büyük yangını yakacağım büyük kalabalıkların içine akmanın hasretiyle büyüdüm. tribünde geçen seneler geçmiş açığını kapatma telaşıyla geçti. hep o yüzdenedir ki en koyu kartal gol gol gollerde ben vardım
Ne zaman ıssız bi beşiktaş görsem kalbimin buruk kalışı ondandır İstanbullu olduk kurtulduk ıssızlıktan derken gözüm telekom maçındaki boş tribünlere takıldı .Çimlerledeki golsüzlük y.d.nin küfürleri bizi rengimizemi küstürmüştü.

Üstün tüpçü zekası sayesindeki cola turkadaki para futbol turkaya aktarılmış ve takımımız parasız kalmıştı ve haftaiçi parasızlık protestosu yapmıştı.Ama öyle bi çıktılar ki parke ağladı ilk yirmi dakkada 20 fark hemde hepsi bi pascal yüreğinde imansız hırsındaydalar. el amin diyerek en sonunda chatmınımıza bulmuştuk

Biliyorum Haftaya efes maçı var ve orda bu isyanı herkes görecek ve sahip çıkacaklardır.Arenaya gelmeden hazır olun inanılmaz bir takımımız var çok seveceksiniz hemde çok.




1 yorum:

BIGMAN dedi ki...

O formanın kötü olmasına imkan var mı sorarım size. Herşeye rağmen y.d. ye rağmen:) sıra efeste... kardeş takımımız efeste...